Weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: lpmr

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

02 November 2012 | Nederland, Zoetermeer

Donderdag nog even door Boston gewandeld om de tijd te doden aangezien de vlucht naar Amsterdam pas voor 21.30 uur gepland stond. Het bezoeken van het stadion werd ons afgeraden omdat het seizoen voorbij is en de kans groot was dat alles daar dicht was. Het was prachtig weer dus geen straf om de stad nogmaals te bezoeken. Om 17.00 uur de auto ingeleverd, daarna ingecheckt, nog wat gegeten (een Burger, hoe Amerikaans) en via Reykjavik terug naar Nederland. Reis verliep zeer voorspoedig en om 13.15 uur NL tijd waren we weer thuis.
Al met al een mooie reis, veel gezien, 3.200 km gereden en ook nog een (klein) stukje orkaan meegemaakt.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor de leuke reacties, we vonden het erg leuk ze te lezen.
Groetjes en bedankt, Lieke, Peter, Martie en Rob

• 02 November 2012 - 22:20

Koos En Mala:

Lieve lpmr,

Welkom thuis van een mooie en waarschijnlijk speciale vakantie, we hopen dat jullie over een aantal jaar nog steeds met het zelfde gevoel terug kijken op deze vakantie

Zoals we al eeder zeiden ook wij hebben genoten van jullie verslagen van deze reis

Slaap lekker straks liefs koos en mala