Zandzakken voor de deur - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Zandzakken voor de deur - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Zandzakken voor de deur

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Hyannis

Sandy is bijna aan land. Het stormt nu behoorlijk met af en toe een flinke plens regen. In het motel is de stroom op de kamers uitgevallen, alleen de noodaggregaat houdt de verlichting in de hal en de lobby draaiende, vandaar dat we dit verhaal wel kunnen maken. We zijn eerder op de dag naar enkele uithoeken van Cape Cod gereden, aan de oostkant naar Chatham en in het noorden naar Provincetown. In beide gevallen vlak aan de kust geweest en enorme golven gezien, af en toe werden we zowat gezandstraald. Peter heeft kennis gemaakt met een hoge golf en er een natte broek aan over gehouden! In Provincetpown waren veel huizen en winkels dicht getimmerd en lagen op diverse plekken zandzakken voor de deur. Om 6 uur vanmiddag zal de storm z'n hoogtepunt bereiken, daarna wordt het minder. We blijven vandaag verder maar binnen. Het is druk in de lobby want met de zaklantaarns die iedereen gekregen heeft krigen we de kamers niet verlicht.

• 29 Oktober 2012 - 21:20

Els:

Sterkte lekker binnen blijven dus. En als je echt naar buiten moet elkaar goed vasthouden dan maar.
    groetjes Els

• 29 Oktober 2012 - 21:47

Ruud:

Hey luitjes,

Alles stormvast daar? Zal zeker wel enne ..... Die 3 zandzakken zullen echt een verschil maken, ;-) hi, hi.
    Hier is het ook in het nieuws, wij hebben vandaag 3 vluchten moeten annuleren.
    Maar goed, lekker belangrijk. Not dus.
    Succes daar en niet met je plu'tje naar buiten.

Greets. Ruud

• 29 Oktober 2012 - 21:54

Pia:

Hoi luitjes,
    Als ik jullie was zou ik de storm riemen in het bed maar vast maken. Peter 'n natte broek gehaald, was het zo spannend :). Hoe bedoel je hoge golven, zou er over 9 maanden 'n geboorte golf zijn? Zou kunnen. Blijf lekker binnen en geniet ervan, dit maak je in Nederland niet mee zo'n orkaan. Veel plezier nog de laatste dagen. Liefs Ben en Pia

• 29 Oktober 2012 - 22:18

Caren:

Hallo daar,

Peter een natte broek ....alleen de pijpen?
    Waxinelichtjes inslaan en straks lekker slapen met de wind en regen tegen de ramen.
    Jullie maken het vast wel gezellig ondanks dat je binnen zit.
    Veel plezier
    Lieve groet van Caren

• 30 Oktober 2012 - 07:56

Mark Van Niel:

Weer is wat anders als in de zon op het strand liggen!

Sterkte met de storm en straks weer lekker verder geniete van dit land!

Grtz

Mark, Dinka en Yannick

• 30 Oktober 2012 - 08:21

Marja:

Toch wel een bijzondere ervaring! En nou maar hopen dat de sneeuw jullie niet bereikt! HIer is voral NewYork in het nieuws.
    Ik zeg: kaarsjes op de kamer en voor Martie maar hopen dat de DS genoeg batterij heeft ;-)
    Liefs!

• 30 Oktober 2012 - 10:32

Tineke:

Hebben jullie dat ook weer eens meegemaakt! heb je een verhaal als je terug komt! Geniet nog maar even en Martie, wel winnen met de kaartspelltjes hoor!!! Groetjes Tineke.

• 30 Oktober 2012 - 10:35

Tineke:

Jullie zie er wel zielig uitgemergeld uit na deze vakantie als ik de foto's zie!!! Wat zandstralen kan doen, je moet het niet overdrijven! Happy Halloween!!!

• 30 Oktober 2012 - 19:22

Diana En Jeroen:

Hoi Martie en Rob, en natuurlijk ook Lieke en Peter,

Het is denk ik best wel balen zo'n storm tijdens zo'n leuke vakantie. Ik hoop dat Sandy snel weggaat en dat jullie nog een paar leuken en mooie dagen zullen beleven.

We blijven jullie volgen.

Grtz Diana en Jeroen