Waiting for Sandy - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Waiting for Sandy - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Waiting for Sandy

Door: lpmr

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Hyannis

Zaterdag hebben we Newport en omgeving verkend. Eerst naar het eiland Jamestown over een hoge brug, vergelijkbaar met de Golden Gate bridge in San Fransisco, op de zuidpunt een stop gemaakt bij het lighthouse op Beavertail. Daarna aan de andere kant het eiland weer af en langs het water omhoog rchting Providence en langs de andere kant weer naar beneden richting Newport. Langs dekust staan hier kolossale kastelen van huizen, veel van steenrijke Amerikanen zoals Vanderbilt en Astor.
Inmiddels zondag en gearriveerd in Hyannis op Cape Cod. Hurricane Sandy komt langs de oostkust omhoog geraasd en wordt maandag aan land verwachr in de buurt van New York.Als het goed is krijgen wij daar alleen een staartje van mee in de vorm van regen en harde wind. We hopen morgen foto's te kunnen maken aan de kust. Wordt vervolgd.

• 29 Oktober 2012 - 00:57

Koos En Mala:

We hopen dat jullie niet al teveel last zullen hebben van sandy maar je weet het nooit bij dit soort dames maak er ondanks alles nog een paar mooie dagen van zodat jullie kunnen terugkijken op een leuke vakantie met misschien wel een apart staartje

Groet en liefs Koos en Mala

• 29 Oktober 2012 - 11:04

Pia:

Hopelijk hebben jullie niet veel last van de orkaan, we volgen het wel, geniet nog van al het moois, lieve groetjes Ben en Pia

• 29 Oktober 2012 - 12:05

Tineke:

Laat je niet mee waaien en voorzichtig zijn, alleen maar mooie foto's maken!!!

• 29 Oktober 2012 - 14:26

Ingrid Joosten-truijens:

lieke en peter
    leuk om zo deze super reis te kunnen volgen

groetjes jullie kleine nichtje:ingrid

• 29 Oktober 2012 - 16:38

Elly:

Geniet van al het moois dat jullie zien, hoop dat jullie een bakje bij je hadden voor het kweil bij al die mooie huizen.
    Hoop dat jullie ggen last hebben van de orkaan sandy. Als het kan ga er omheem, je weet nooit wat ze gaat doen.
    Nog veel vakantie plezier.

groetjes Elly

• 29 Oktober 2012 - 16:38

Elly:

Hoop dat jullie geen last hebben van de orkaan sandy. Als het kan ga er omheem, je weet nooit wat ze gaat doen.
    Nog veel vakantie plezier.

groetjes Elly