De rust is weergekeerd - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu De rust is weergekeerd - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

De rust is weergekeerd

Door: lpmr

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

30 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Hyannis

Na een onstuimige avond is de rust weergekeerd. Aangezien alle restaurants in de wijde omgeving ook zonder stroom zaten hebben we maar pizza's laten bezorgen door Pappa John, de enige tent die nog kon leveren. In de ontbijtzaal waren enkele lampen opgesteld via de noodaggregaat zodat we daar konden eten, wel een apart sfeertje. In de loop van de middag kwamen de werklui van Capitol Electrics binnen. 100 Man helemaal vanuit Kansas City. Ze waren zaterdag gaan rijden omdat er aan de oostkust veel problemen met electra verwacht werden en na een rit van 1.400 mijl (meer dan 2.000 km) waren ze hier. Ruige kerels maar met een klein hartje, erg vriendelijk. Vannacht om kwart voor 4 hadden we weer stroom. Vandaag, dinsdag, hebben we westkant van het eiland verkend. Onderweg veel omgewaaide bomen, afgewaaide takken en andere schade gezien. Het weer hier is nu weer goed, af en toe een bui maar ook veel zon, graadje of 16-17.
Morgen weer terug naar Boston, donderdag richting Schiphol.

• 30 Oktober 2012 - 22:25

Willie:

Fijn om te horen dat alles goed is..je weet het toch maar nooit met zo'n stormpje hihi...
    Nog veel plezier de laatste dag en een veilige thuiskomst.

• 30 Oktober 2012 - 22:47

Ineke En Herman:

Fijn dat het zo goed afgelopen is!
    En nu maar hopen dat de planes a.s. donderdag op tijd vliegen en niet teveel vertragingen oplopen vanwege de toestanden op andere vliegvelden, zoals in NY.

Groetjes aan iedereen, Ineke en Herman

• 31 Oktober 2012 - 00:07

Caren:

He he" rust in de tent" bij jullie. Ik heb wel aan jullie gedacht hoor.
    Geeft wel een extra dementie aan jullie vak.dit gebeuren!!!
    Geniet van de laatste dag en donderdag vliegen ze wel weer normaal denk ik. Misschien een beetje jammer???? Of willen jullie niet noodgedwongen iets langer blijven???
    Bij thuiskomst zal het tegenvallen. Vooruitzicht; regen en ook veel wind.
    De korte broek kan echt op zolder. Maar met mooie herinneringen.
    Goede terugreis en tot horens.
    Lieve groet van Caren en een lebber van Jetteketet.

• 31 Oktober 2012 - 10:08

Pia:

Hoi luitjes,
    Het zal wel 'n spektakel zijn geweest, geniet nog van de mooie kleuren want hier zijnde bomen bijna kaal, alles ligt op straat.
    Goede reis naar Boston en 'n rustige vlucht terug, hopelijk vliegt men weer op tijd.

Lieve groetjes Ben en Pia

• 31 Oktober 2012 - 16:06

Elly Van Niel:

Gelukkig voor jullie alles goed afgelopen. Het zal best eng geweest zijn?
    Een hele goede reis terug.

Groetjes
    Elly

Ed En José:

Ben blij dat Sandy besloten heeft meer naar het binnenland af te draaien :-). De beelden van direct aan de kust zijn niet écht je van het. Inderdaad een aparte dimensie aan jullie vakantie, en erger is voorkómen, gelukkig. Goede vlucht morgen / vandaag (geen idee van het tijdsverschil) en we zien elkaar weer gauw.

• 31 Oktober 2012 - 20:08

Diana En Jeroen:

Hoi allen,

Een prettige thuisreis gewenst. Het zal best nog wel druk zijn op de vliegvelden. Ben blij om te lezen dat er bij jullie niet veel is gebeurt. NY is zelfs tijdelijk een spookstad genoemd ivm het uitvallen van de electra.

Grtz,
    Diana en Jeroen

• 31 Oktober 2012 - 21:05

Ruud:

Hey bijna ex vakantie gangers,

Mooi dat jullie ongeschonden uit de strijd zijn gekomen.
    Heb de kleine ook even ingelicht, ze was toch wel ongerust. Jullie moeten de groeten hebben.
    Succes met de thuisreis.

De garoeten, lelijk

• 31 Oktober 2012 - 21:27

Carla Augustinus:

Hee Hallo,

Tjee vakantie zit er weer op. Time flys when you having fun.
    Gelukkig heeft Sandy alleen de verhalen achtergelaten.
    We zullen elkaar vast wel op taverzo treffen, dan wil ik alles horen.
    Goede en behouden terugreis.

Carla