Happy Halloween - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Happy Halloween - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Happy Halloween

Door: lpmr

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

01 November 2012 | Verenigde Staten, Boston

Inmiddels woensdagmiddag en terug in Boston. Onderweg van Cape Cod naar Boston nog veel mooie dingen gezien op de binnenwegen (we hebben de hele vakantie bewust de grote wegen gemeden), op deze manier zie je veel meer van het land, zeker ook de kleine dorpjes en stadjes waar we ons vaak hebben vergaapt aan de mooie huizen, en soms ook aan de ongelofelijke rotzooi om de huizen heen.
We hebben een stop gemaakt in Plymouth, de plek waar in 1620 de Pilgims Fathers vanuit Engeland (maar gestart in Leiden) aan land kwamen, waar we een replica van de Mayflower hebben gezien, de boot waar ze de oversteek mee gemaakt hebben.
Daarna een stop gemaakt in Duxbury, waar we een sanitaire stop hebben gemaakt bij de Duxbury Yacht Club (opgericht in 1868, een van de oudste in de VS). Daarna door naar Boston waar we van de mooie landelijke wegen weer in de stedelijke hectiek terecht kwamen. Vanavond lekker gegeten bij Ninety Nine (aanrader als je ooit een keer in nde VS bent) en morgen gaan we proberen het baseballstadion van de Boston Red Soxx te bezoeken.
Vandaag is het Halloween en een hele hoop mensen, op straat maar ook in de restaurants, lopen er als heks oid verkleed bij.
Donderdag weer terug naar huis.

• 01 November 2012 - 02:51

Koos:

Hey lpmr,

Het was geweldig om jullie vakantie zo te volgen, ik heb vandaag ook een klein beetje mogen proeven van halloween maar dan gewoon in de kroeg in LEIDEN, ik vind al dat ze er hier raar bij liepen in de meest zotte creaties maar dat zal bij jullie wel nog meer geweest zijn het is en het blijft toch een amerikaans feest. Een prettige terug vlucht en tot gauw .

Groet en liefs Koos

• 01 November 2012 - 08:59

Marja:

Wat leuk dat jullie ook iets meegekregen hebben van Halloween, lijkt me toch wel heel bijzonder, 't is immers een echt Amerikaans feest, al weet het Leiden idd ook te vinden; ik kon gisteren niet normaal langs de feestwinkel lopen omdat het er zo druk was! Iedereen wasnog lastminute aan het shoppen voor een leuke heksen outfitje. Kijk daar heb ik nou nooit last van ;-).
    Veilige en goed thuisreis en tot snel! Liefs, Marja

• 01 November 2012 - 09:36

Mark Van Niel:

Hoi vakantie gangers,

Inmiddels in het vliegtuig op weg naar huis! Was leuk jullie vakantie zo te volgen. Nu thuis weer lekker uit rusten en genieten van het mooie herfstweer!

Grtz

Mark, Dinka en Yannick