Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

12 Oktober 2012 | Nederland, Zoetermeer

Nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we de Grote Plas weer over. We houden via www.waarbenjij.nu weer een reisverslag bij. Je ontvangt bij iedere update via de mail een melding hiervan. De meesten van jullie staan in de maillijst van de vorige reis uit 2009, wil je geen berichten meer ontvangen geef dat dan even door, dan haal ik je ervan af.

• 12 Oktober 2012 - 22:50

Willie.buis:

Leuk hoor jongens, ik blijf graag op de hoogte van jullie avonturen. Goede vlucht en geniet van de vakantie! Liefs Willie

• 13 Oktober 2012 - 14:30

Elly:

Een hel fijne en goede vakantie gewenst vanuit Vlaardingen.
    Goede vluch en ben benieuwd naar jullie avonturen in Amerika.
    Groetjes Elly.

• 13 Oktober 2012 - 22:10

Ineke En Herman:

Van Ineke nogmaals een goede reis en veel plezier gewenst en wat mijn persoontje betreft:
    See you monday !
    Herman

• 15 Oktober 2012 - 09:35

Mark Van Niel:

Heel veel plezier en een fijne vakantie! Gaan het zeker weer volgen!!

Grtz

Mark, Dinka en Yannick

• 15 Oktober 2012 - 22:41

Koos En Mala:

Lieve peter,lieke,rob en martie,

Wij wensen jullie zeer veel plezier op deze hopelijk bijzondere reis en hopen dat jullie er van gaan genieten maar dat zal vast wel

Groet en liefs koos en mals buis

• 15 Oktober 2012 - 22:43

Koos En Mala:

Leuk het het woordenboek maakt weer van mala mals maar ja dat begrijpen jullie hopelijk wel