Veilig aangekomen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

16 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Boston

Na een hoop wachten op schiphol (de incheckcomputers van Icelandair lagen eruit) is de reis verder prima verlopen. We hadden een stop van 1.50 uur op IJsland en arriveerder om 18.35 lokale tijd in Boston. Snel ingecheckt, daarna een lekkere neut gehaald en om 22.00 uur naar bed. Vandaag Boston verkennen.

• 16 Oktober 2012 - 14:29

Pia Lamot:

Jullie zullen wel moe geweest zijn van zo'n lange reis, geniet vandaag van Boston, doe morgen voorzichtig met het auto rijden, het is leuk om jullie zo te volgen, liefs van ons

• 16 Oktober 2012 - 14:31

Ruud :

hey neus,

mooi dat het, behalve in AMS, voorspoedig is gegaan.
    doe ieder de garoeten.

grt. lelijk.

• 16 Oktober 2012 - 15:27

Carla En René:

Hey USA lovers,

Hopelijk krijgen jullie alles te zien wat jullie willen zien.
    Veel plezier daar overzee.
    We lezen graag jullie bevindingen.

groetjes

C & R

• 16 Oktober 2012 - 16:32

Elly Van Niel:

Hoi alle4.

Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn aan de andere kant van de zee.
    Heel veel plezier daar en geniet ervan.
    Groetjes Henk en Elly

• 16 Oktober 2012 - 19:25

Ed En José:

Theewinkel al gevonden :-) ?
    Geniet er van, we zullen de reis volgen en spreken elkaar gauw.

Ed en José

• 16 Oktober 2012 - 20:18

Pia:

Hoi daar ginds,
    Ff een berichtje voor Lieke, ma belde net, ze heeft het idee dat ze meer gaat zien. Ze ziet de contouren van de kast en het licht van de tv, ook vind ze dat de druk bij het oog minder is geworden. Laten we hopen dat het helpt, ze was nu al blij. Geniet er van, dikke knuffel