Eindelijk de eerste foto's! - Reisverslag uit Ellsworth, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Eindelijk de eerste foto's! - Reisverslag uit Ellsworth, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Eindelijk de eerste foto's!

Door: LPMR

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

21 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Ellsworth

Na 5 dagen is het eindelijk gelukt om een aantal foto's te uploaden. Zie het resultaat onder : Foto's.
Vrijdag zijn we de hele dag in het Acadia National Park geweest. Eén van de kleinere Natinale Parken van de USA, maar ook één van de drukste. Mede door het prachtige weer kwamen de kleuren goed tot hun recht, precies zoals wij hoopten dat ze zouden zijn. Schitterend park aan de Atlantische kust waar veel mooie stops gemaakt konden worden.
Zaterdag een lange rit gemaakt naar Lincoln/Jackson, New Hampshire. De rit begon met erg slecht weer (het had de hele nacht geregend en geonweerd) maar naar mate de dag vorderde klaarde het steeds meer op. Toen we eenmaal, na een rit van meer dan 400 km, de White Mountains bereikt haddan scheen de zon volop en was het bijna 25 graden. Onderweg weer prachtige natuur gezien met mooie watervallen en, op speciaal verzoek van Lieke, de overdekte brug van Jackson (zie foto). We blijven een hele dag hier, zondag gaan we de White Mountains in. Maandag gaan we richting Stowe.

• 21 Oktober 2012 - 13:23

Els:

Ja dat zijn nog eens herfstkleuren, moet toegeven dat lukt hier niet in het park.
    Geniet ervan.

• 21 Oktober 2012 - 14:35

Elly Van Niel:

Hele mooie fotos. Hier begint het ook wel, maar de kleuren zijn daar zo te zien toch mooier. Geniet ervan. Hoop dat Martie ook zomer kleding bij zich heeft.
    Groetjes, Elly

• 21 Oktober 2012 - 15:52

Hannie:

Geweldig wat een mooie fotos
    Kan zien dat jullie genieten wij gaan naar de Veluwe om de kleurenpracht te bewonderen
    Het zou wel niet zo mooi zijn als bij jullie maar gaan toch genieten
    Groeten Jan en Hannie

• 21 Oktober 2012 - 19:44

Pia:

Peter , hoe moet dat nou, 25 graden en geen korte broek bij je, moeten we er 1 op sturen, het ziet ervoor uit, geniet ervan

• 21 Oktober 2012 - 20:41

Ed En José:

Prachtig mooi! Bijna net zo mooi als de Bourgogne bij ons :-).
    Kan me voorstellen dat je daarvoor de oceaan overtrekt. Veel kijk- en reisplezier nog.