On the Road again - Reisverslag uit Ellsworth, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu On the Road again - Reisverslag uit Ellsworth, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

On the Road again

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

19 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Ellsworth

Woensdag de auto opgehaald en van Boston naar Kennebunkport gereden. Mooie rit via de 1A langs de kust, de eerste kleuren gezien waarvoor we deze kant uit gekomen zijn. Donderdag verder langs de kust naar Bar Harbor. Kleuren worden alleen maar mooier. Door leuke dorpjes gereden, veel huizen en tuinen zijn al helemaal ingericht voor Haloween. Ook kome je naast veel mooie huizen ook veel uitdragerijen met oude zooi tegen, Malle Pietje zou er jaloers op geworden zijn. Halverwege een uitstapje gemaakt naar een vuurtoren die op de punt van een landtong ligt. Zeer de moeite waard. Het weer zit trowuens ook niet tegen, stralend blauwe lucht en ruim 20 graden vandaag, lekker in de open lucht geluncht dus. Komende dagen wordt het wel wat minder, maar dit nemen ze ons niet meer af. Vrijdag gaan we naar Acadia National Park en zaterdag westwaarts richting Jackson, maar dat zien we dan wel weer. Als het uploaden lukt dan zien jullie hierbij ook de eerste foto's.
Nou het uploaden lukt dus niet, dit houden jullie nog tegoed van ons.

• 19 Oktober 2012 - 07:38

Pia:

Nou genieten zo te horen, hier is het alleen maar regen, regen en nog eens regen, ben benieuwt naar foto's, lieve groetjes ben en pia

• 19 Oktober 2012 - 07:38

Pia:

• 19 Oktober 2012 - 11:05

Marja:

Fijn om te horen dat de kleuren prachtig zijn! Ben benieuwd naar het bijbehorende beeld!
    Xx

• 19 Oktober 2012 - 13:05

Adri En Marcel:

Zo vakantiegangers
    fijn dat het mooi weer is, nou hier schijnt vandaag ook de zon, 18 graden dus ook lekker.
    Martie zal het wel warm hebben want ze heeft toch warme kleding meegenomen.
    nou veel plezier en geniet van jullie reis,en wij genieten weer van jullie verhalen.
    Groetjes Adri en Marcel

• 20 Oktober 2012 - 12:51

Ruud:

Hoi vakantiegangers,

Klinkt allemaal errug mooi. Jammer dat de plaatjes uploaden (nog) niet gelukt is. We zijn best wel benieuwd. Garoetjes, ons 4en