Ben & Jerry's en Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Ben & Jerry's en Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Ben & Jerry's en Lake Placid

Door: lpmr

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Lake Placid

Maandag na een ontbijt in een oer-Amerkaans ontbijtrestaurant (PEG's) zijn we vanuit Lincoln richting Stowe, Vermont gereden. Mooie rit, gedeeltelijk nog door de White Mountains. Vlak voor Stowe bevindt zich de Ben & Jerry's Ice Factory waar we uiteraard gestopt zijn voor een rondleiding met afsluitende proeverij. Als eersten hebben we de nieuwe smaak " Maple Me Happy" geproefd, errug lekkurrrr. Overnacht in een prima motel " Goldern Eagle Resort". Dinsdag door richting Lake Placid, bekend van de Olympische Spelen van 1980 (Eric Heiden 5x goud). De staatsgrens tussen Veremont en New York (State) zijn we over gestoken met de ferry over Lke Champlain. Mooie tocht van zo'n 25 minuten met mooi uitzicht. Rond 1 uur waren we in Lake Placid waar het behoorlijk fris maar erg zonnig was, we hadden tijd genoeg om van alles te bekijken. We hebben de Olympische skischansen bezocht, de Olympic Oval (schaatbaan) en het Olympic Centre met o.a. de ijshockey- en kunstschaatsbanen. Woensdag lange tocht zuidwaarts richting Stockbridge.

• 24 Oktober 2012 - 11:21

Pia:

Hoi vakantiegangers, wij zijnblij dat de temperatuur vrij koud is, dan blijven de souveniertjes van Ben en Jerry's tenminste goed, wat gaaf om in het olympisch gebied te zijn, wie heeft de sprong gewaagd, van de skischans, hihi, geniet nog, hier wordt het nu ook weer wat kouder, liev e groetjes Pia en Ben

• 25 Oktober 2012 - 10:14

Tineke Bierhuis:

Hoi Luitjes,
    Ziet er weer helemaal gezellig en indrukwekkend uit! een reis om van te snoepen. Even de samenstelling van het ijs meenemen dan kunnen we het hier ook in de ijsmachine gooien! Zo hebben we ook het rockey road ijs naar Nederland gekregen! Geniet lekker van de herfstkleuren, de rust , de natuur en van elkaar. Liefs Tineke. Ik ben wel een beetej jaloers hoor!

• 26 Oktober 2012 - 13:38

Peter En Tiny:

Hallo daar, leuk om jullie reisverslag te lezen; zeker nu we er ook geweest zijn. Bemerken dat we dan toch met andere, nog betere ogen kijken en soms herkennen. Great wat jullie gezien en beleefd hebben en dat het weer daar zijn goede rol in speelt. Mooie foto's en die herfstkleuren, prachtig! Goede reis verder met z'n 4en om dit ook te 4en en in gezondheid weer terug.
    Peter en Tiny