Afscheid van de bergen. - Reisverslag uit Newport, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Afscheid van de bergen. - Reisverslag uit Newport, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Afscheid van de bergen.

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

26 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Newport

Na twee geen beschikking over internet gehad te hebben, hierbij weer een bericht van ons. Woensdag zijn we van Lake Placid, via weer een schitterende weg door de Green Mountains, naar West Stockbridge gereden.
Ook hier weer de nodige stops voor mooie plaatjes (en plaspauzes) gemaakt. Motel was niet veel bijzonders evenals het stadje, van de drie restaurants was er gelukkig nog één open, en nog een goede ook! Donderdag maar even langs de weg bij een ontbijtrestaurant ontbeten want in het motel hield het op bij koffie, thee en juice. Daarna de bergen uitgerden naar het zuiden, next stop was New London, vlak bij Mystic aan de zuidkust van Connecticut. Hier weer een prima motel. Voor het eerst kennis gemaakt met een restaurant van de keten "Chilis", buitengewoon goed en lekker, met een Mexicaanse- en Southern Food keuken. Vrijdag langs de kust doorgereden naar Moddletown bij Newport, Rhode Island. Het weer is nog steeds uitstekend, we zitten in onze shirtjes lekker buiten. We blijven hier 2 nachten om Newport en omgeving te verkennen.

Pia:

Ziet er allemaal weer goed Uri, ja het was wel stil maar nu hebben weer even wat gehoord.
    Jullie moeten zeker iedere keer voor liek stoppen, die piest wat af op 'n dag, sorry zus :)

• 27 Oktober 2012 - 19:11

Hey neus en LP&M,

Allereerst zenkmvoor de kaart, zeer gewaardeerd.
    Hier alles z'n gangetje, de garoeten van T Maud, zijn er vandaag ff geweest.
    Wees maar blij dat je in je T.shirt kunt zitten, hier begint langzaam koning winter binnen te komen. Geniet er nog naar even van. Leuke foto's !

• 27 Oktober 2012 - 19:11

Hey neus en LP&M,

Allereerst zenkmvoor de kaart, zeer gewaardeerd.
    Hier alles z'n gangetje, de garoeten van T Maud, zijn er vandaag ff geweest.

• 27 Oktober 2012 - 19:12

Btw, de groeten van ons 4en

• 27 Oktober 2012 - 20:13

Carla & Rene:

De eerste vriesnacht komt eraan.
    Min 3 tot -6 Lekker knus op de bank tegen elkaar aan zitten.

Bergen en de natuur is ook ons ding, liever in de bergen dan in steden vertoefen.
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Denny's was onze favoriete restaurant. Een goeie Rib-eye was hier elke keer echt goed. Verder kon je als site dish appelmoes krijkgen (helaas zonder rooie pit) Heerlijk Nederlands.

Veel plezier nog.

• 28 Oktober 2012 - 12:52

Johan Weijers:

Dag vakantiegangers,
    Errrug mooi en lekker allemaal! R&M dank voor de kaart, heel attent. Geniet nog even van het mooie weer daar. Hier horen we ook wat berichten over storm Sandy, wellicht blijven jullie die voor, maar houd haar maar in de gaten ;-)
    Groetjes Johan & Linda.