Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes slapen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes slapen

Door: Lieke & Peter, Martie & Rob

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

20 Mei 2009 | Nederland, Zoetermeer

Nog 3 nachtjes slapen en dan vertrekken we (weer) naar de andere kant van de grote plas.

Via deze site zullen we proberen jullie op de hoogte te houden van waar we zijn en wat we beleefd hebben, daar waar mogelijk vergezeld van foto's.

Mocht je het ontvangen van deze mails niet op prijs stellen laat me dat dan even weten dan verwijder ik je uit de maillijst

Groetjes,
Lieke & Peter, Martie & Rob

• 20 Mei 2009 - 18:35

Mevrouwtje Wagenaar:

he rob, zag je bericht net! helemaal leuk! nog even de voorbereidingen en dan ...op naar het land waar alles kan en mag! (-;

• 21 Mei 2009 - 07:28

Willie:

Hoi jongens, juist harstikke leuk om jullie zo te volgen! Ik ben benieuwd...
    Liefs Willie

• 21 Mei 2009 - 08:01

Ivo, Puck, Zoe, Wim:

Over hoeveel nachtjes zijn jullie weer terug?

• 21 Mei 2009 - 08:39

Koos En Mala:

Beste Amerikagangers,

erg leuk om op zo'n manier van jullie vakantie op de hoogte te blijven.
    wij wensen jullie heel erg veel plezier en hopen dat jullie genieten van de Beauties van het zuidoosten.

• 21 Mei 2009 - 08:54

Lieke En Peter:

helemaal TOPPIE

• 21 Mei 2009 - 09:08

Ben En Pia:

Oja hoe gaan jullie naar schiphol?Wie is er zo gelukkig o jullie weg te mogen brengen? Veel plezier en maak er wat moois van. Leuk om juliie zo te kunnen volgen.Liefs

• 21 Mei 2009 - 13:03

Carla & Rene:

Leuk dat je het werkend hebt gekregen. Nu maar hopen dat je veel berichten kunt tikken en foto's kunt uploaden. Want dat vinden de thuis blijvers altijd erg leuk.
    (heb er erg veel ervaring mee, maar dat weet je wel).

Ben wel benieuwd naar je berichten vanuit de andere kant van de plas.
    Tenminste voor de thuisblijvers want zoals je weet zijn wij daar ook te vinden (alleen niet zo lang).

Veel plezier en tot ....

• 22 Mei 2009 - 11:35

Marja:

Hoop dat de zenuwen nog niet te erg zijn :) Goede reis morgen!
    Liefs Marja

• 23 Mei 2009 - 22:33

Caren:

Wat spannend he. Jullie zijn nu onderweg en komen er misschien achter dat jullie iets zijn vergeten. Nou ja alles is daar te koop en als het gas maar uit staat thuis!! Geniet ervan.