He he, we zijn er - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu He he, we zijn er - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

He he, we zijn er

Door: Lieke & Peter, Martie & Rob

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

23 Mei 2009 | Verenigde Staten, Atlanta

Om 18.00 uur eindelijk in het hotel aangekomen. De reis is voorspoedig verlopen, na aankomst eerst een half uur wachten op de koffers en vervolgens bijna anderhalf uur op de auto, leve de firma Hertz in Atlanta. Je moet eerst in de rij om een juffrouw te spreken te krijgen en vervolgens wachten totdat een andere juffrouw je naam afroept, en dat duurt dus en dat duurt dus en........
Daarna geprobeerd het hotel te vinden maar de halve stad ligt open en waar dat niet het geval was was de boel afgesloten ivm een parade.
Alles gaat hier op z'n dooie gemakkie, dat wordt nog even aanpassen voor ons gejaagde Hollanders.
Morgen op weg naar Savannah.

• 24 Mei 2009 - 00:41

Caren:

Was het een homoparade ?? Relax relax.........!

• 24 Mei 2009 - 08:56

Wim,Zoe,Puck,Ivo:

Misschien dat jullie gejaagde Hollanders eens een jointje zouden moeten nemen, zodat jullie minder last hebben van het gejaagde!

Maar ehh... we zien nog geen foto´s. Hebben jullie nog wat moois gefotografeerd bij die parade?

ps. Was het een gay parade? Hebben jullie ook meegelopen? YMCA!!

nog een keer ps. Pia en Ben...als jullie dit lezen ook de groeten!

nogmaals ps. Voor het weer hadden jullie niet weg hoeven gaan, want het is schitterend weer. Vandaag weer BBQ'en!

en dan de laatste keer ps. Lieke, we hebben op het strand gelopen vanaf Zandvoort, samen met de hondjes.....

• 24 Mei 2009 - 11:33

Ruud & Francien:

hey vakantiegangers,
    maak je niet te sappel. je hebt vakantie. geniet ervan. groetjes, Ruud, francien en kids

• 24 Mei 2009 - 13:59

Carla & Rene:

Relax en geniet, voordat je het weet ben je weer terug en kan je alleen nog zeggen: "Gelukkig hebben we de foto's nog"

Veel plezier .......

• 24 Mei 2009 - 19:00

Jan En Hannie:

nou het eerste deel van de reis hebben jullie doorstaan nu lekker genieten

• 25 Mei 2009 - 05:45

Mark En Dinka:

Geniet van jullie vakantie. We zijn benieuwd naar de foto's en verslagen!

Grtz

Mark en Dinka