Al een stuk relaxter - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Al een stuk relaxter - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Al een stuk relaxter

Door: Lieke & Peter, Martie & Rob

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

25 Mei 2009 | Verenigde Staten, Charleston

Lieve mensen, na een paar dagen zijn we al een stuk relaxter dan zaterdag, we passen ons aan aan de bewoners van deze staten en dat bevalt prima. Zondag van Atlanta naar Savannah gereden, via het Stone Mountain Park, schitterend! Daar is in een 300 miljoen jaar oude granietrots de afbeelding van drie zuidelijke helden uit de Burger-oorlog gehouwen. In Savannah was het erg druk, iedereen is zondag en maandag vrij ivm Memorial Day, maar erg gezellig. Het weer was prima, in tegenstelling tot de voorspellingen.
Maandag naar Charleston gereden, daar was het stralend mooi weer terwijl de meest grote weersellende voorspeld was. Eerst hebben we cultuur gehapt op de Boone Hall Plantation. Deze plantage stamt uit de 18e eeuw en bevind zich nog in de oorspronkelijke staat zodat je een goed beeld uit die tijd krijgt. o.a. over de huisvesting van de slaven.Daarna in Charleston heerlijk langs het Waterfront en door de oude stad gewandeld. Over het hotel waar we ziteen zeggen we maar niets, erg vervelend voor de thuisblijvers.
Dinsdag op weg naar Ashville.

• 26 Mei 2009 - 05:54

Carla Rene:

Eerste zomerse stortbui is geweest in Zoetermeer

En wat voor eentje.
    De hele nacht flitsen en regenbuien. Je weet niet wat je mist. Of denk je das balen voor alle mensen aan de andere kant van de plas.

Zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin. Fijn.

Op naar de volgende belevenis.

Ciao

Rene & Carla

• 26 Mei 2009 - 07:08

Mark En Dinka:

Ziet er al erg vervelend uit ja! Geniet er van!

Grtz

Mark en Dinka

• 26 Mei 2009 - 11:11

Tineke:

Dit is al een goed begin!! Leuk om Memoreal day mee te maken. Ik zie mijn eerste mailtje niet terug. Mijn vraag is om Tictac Cinnemon te vinden en mee te brengen wanneer jullie ze tegen komen. En de laatste dag in de supermarkt een opdeacht voor Martie,lunchbags van Ziploc of eigen merk supermarkt met een hersluitings strip, of met een omslagrand van plasic. Er kunnen twee boterhammen op elkaar ingeschoven worden. Lukt het niet................... oke de groetjes van een maneger met ondergelopen kelders en lokalen!! TB

• 26 Mei 2009 - 11:51

PIa En Ben:

het weer was hier ook prima, vannacht heerlijke onweer gehad, leuk dat jullie zoveel mooie dingen zien. was daie ene foto van het hotel, dan ben ik wel jaloers.geniet lekker en we volgen jullie op de voet. Liefs Ben en Pia
    PS wim als je dit leest de groetjes

• 26 Mei 2009 - 17:57

Puck, Zoe En Wim:

Ja geen Ivo dit keer die zit ook in het buitenland en wel in Brabant. Maar goed dat even als huishoudelijke mededeling.

Dat die tekeningen 300 miljoen jaar oud zijn, die zijn echt goed gebleven. Die plantages waren zeker wiet plantages omdat jullie nu relaxer zijn.
    Lullig voor jullie dat het hotel niet veel is en ons dat maar besparen, maar het is wel een leuke stad ben er ook geweest.

Nu even de andere mededelingen,
    Pia en Ben ook de groeten van uit Ypenburg.
    Ivo jij ook de groeten

O vergeet ik bijna jullie daar in de states de groeten te doen en nog een leuke tijd te wensen.

Shit denk er nu ineens aan hoe zit het met die Mexicaanse griep daar? Veel mondkapjes?

• 29 Mei 2009 - 17:46

Els Peter Van Rijn:

Hallo Martie, Rob, Lieke en Peter.

Op de allereerste plaats Martie en Rob, bedankt voor je telefoontje, je kaart en je bijdrage aan het cadeau. Het maakte mijn verjaardag helemaal af. We hebben een top dag gehad, met 's avonds ca 50 vrienden en familie op bezoek. Het koor kwam ook nog even langs. Geweldig.

Fijn dat jullie de vakantie stemming te pakken hebben gekregen, dat het er mooi is en goed weer. Geniet ervan met volle teugen, zodat wij een mooi en goed reisverslag krijgen.
    Nog heel veel plezier.
    Geniet relax en kom lekker bruin terug.
    groetjes van Peter en Els