Dagje Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu Dagje Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Lieke en Peter, Martie en Rob - WaarBenJij.nu

Dagje Boston

Door: lpmr

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Peter, Martie en Rob

17 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Boston

Dinsdag de hele dag Boston gelopen, via de Freedom Trail die langs alle historische bezienswaardigheden gaat. Het weer werkte prima mee, blauwe lucht, een zonnetje en een graad of 16. Al me al een stevige tippel, de Trail is 4 km lang, maar ook weer 4 km terug, af en toe met flinke tegenwind. Alle 4 hebben we nu taxpootjes.
Geluncht bij Cheers (van de TV-serie).
We stoppen met dit verhaal want de shuttlebus staat voor om ons naar ons restaurant voor het diner te brengen (jaja, wij hebben het goed voor mekaar hier ;-)
Foto's volgen de komende dagen.

• 17 Oktober 2012 - 07:47

Mark Van Niel:

Hallo reizigers,

Wat gaaf bij Cheers gegeten, lijkt me wel apart om op zo'n locatie te lunchen. Geniet van de komende dagen!

Grtz

Mark, Dinka en Yannick

• 17 Oktober 2012 - 15:46

Koos En Mala:

Wij zijn wel heel erg benieuwd welke rol Peter en Rob hebben gespeeld aan de bar wij dachten aan Cliff Clavin en Norm Peterson, de rollen van Lieke en Martie laten we open voor andere die gaan reageren

Have fun Koos en Mala

• 17 Oktober 2012 - 17:06

Ineke En Herman:

Hi,

Wij denken dat Martie in de rol van Diane het goed gedaan zal hebben!
    Veel plezier verder,

Ineke en Herman

• 17 Oktober 2012 - 19:26

Caren:

Leuk te lezen,

Veel plezier en geniet verder.

Caren en Jetteketet ( met echte takspootjes ).

• 17 Oktober 2012 - 21:33

Johan En Linda:

Ha Avonturiers,

Prachtig! Feest van herkenning ;-)
    Hopelijk hebben jullie ook een mooi plaatje geschoten van het 'oude' kerkje dat inmiddels midden op de kruising tussen die enorme wolkenkrabbers staat.

Cheers!
    Johan & Linda